SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Nowoczesne koncepcje marketingu |
Kod przedmiotu | 04.7-WZ-ZSPD-NKMR |
Wydział | Wydział Ekonomii i Zarządzania |
Kierunek | Zarządzanie sprzedażą |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | podyplomowe |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2020/2021 |
Semestr | 1 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 1 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | - | - | 4 (w tym jako e-learning) |
0,27 (w tym jako e-learning) |
Zaliczenie na ocenę |
Zapoznanie słuchaczy z nowymi kierunkami rozwoju koncepcji marketingowych i ich wykorzystaniem w praktyce gospodarczej
Brak
Istota orientacji marketingowej. Nowoczesne koncepcje marketingu. Nowe trendy w zachowaniach konsumenta a innowacje w marketingu. Neuromarketing i jego wykorzystanie w sprzedaży. Merchndising. E-marketing.
Wykład konwencjonalny, studium przypadku, ćwiczenia w grupie, dyskusja
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Opracowanie studium przypadku, ocena aktywności
1. Barska, A.(red.). Reklama wczoraj i dziś. Difin SA 2016.
2. Kotler, P. Kotler o marketingu: jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach. New Media Srl Aliberti editore 2010.
1. Beckwith, H. Niewidzialny dotyk: cztery klucze do nowoczesnego marketingu. Wydawnictwo Helion 2006.
Zmodyfikowane przez dr hab. inż. Anetta Barska, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 18-08-2020 21:00)