SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Techniki sprzedaży |
Kod przedmiotu | 04.9-WZ-ZSPD-TESP |
Wydział | Wydział Ekonomii i Zarządzania |
Kierunek | Zarządzanie sprzedażą |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | podyplomowe |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2020/2021 |
Semestr | 1 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład i ćwiczenia | - | - | 10 (w tym jako e-learning) |
0,67 (w tym jako e-learning) |
Zaliczenie na ocenę |
Celem kształcenia w zakresie przedmiotu techniki sprzedaży jest przekazanie studentom wiedzy związanej z realizacją procesu sprzedażowego. Studenci nabywają umiejętności identyfikacji potrzeb klienta, przygotowania oferty, podjęcia rozmów handlowych oraz zamykania sprzedaży i usług posprzedażowych.
Brak
Rynkowe uwarunkowania sprzedaży. Etapy sprzedaży. Efektywna komunikacja z klientem - rola komunikacji werbalnej i niewerbalne. Techniki perswazji i wpływu społecznego. Zasady postępowania z trudnymi klientami i techniki odpierania zastrzeżeń. Zamykanie sprzedaży. Badania satysfakcji klienta
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Ocena scenek sprzedażowych, ocena aktywności
1. Buzan, T., Israel, R., & Hędrzak, A. Sprzedaż z głową. Oficyna a Wolters Kluwer business 2015.
2. Pradeep, A. K., & Witkowska, M. Mózg na zakupach: neuromarketing w sprzedaży. Wydawnictwo Helion 2011.
3. Barska, A.(red.). Reklama wczoraj i dziś. Difin SA 2016.
4. Proces i techniki sprzedaży na rynku dóbr trwałych, (red.) H.Mruk, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu 2011.
1. Beckwith, H. Niewidzialny dotyk: cztery klucze do nowoczesnego marketingu. Wydawnictwo Helion 2006.
Zmodyfikowane przez dr hab. inż. Anetta Barska, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 18-08-2020 19:39)