SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Narzędzia w pracy coacha |
Kod przedmiotu | 14.4-WP-CwZiB-NwPC-N16 |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Coaching w życiu i biznesie |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | podyplomowe |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2017/2018 |
Jednostka obsługująca przedmiot | Wydział Nauk Społecznych |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 1 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | - | - | 15 (w tym jako e-learning) |
1 (w tym jako e-learning) |
Zaliczenie |
Dobranie odpowiednich narzędzi i sposobów realizacji zadań oraz tempa pracy, indywidualnie do sytuacji klienta. Wspieranie procesu rozwoju klienta i osiągania rezultatów.
Brak
Planowanie i wytyczanie celów. Tworzenie i utrzymywanie wraz z klientem efektywnego planu coachingu. Pytania sięgające sedna. Aktywne słuchanie. Modele coachingowe. Podstawowe i zaawansowane narzędzia coachingowe zaawansowane narzędzia wykorzystujące neurologię, lingwistykę i programowanie. Praca z metaforą. Praca z kartami. Praca w przestrzeni. Praca z submodalnosciami. Strategie behawioralne w procesie coachingowym.
Dyskusja, prezentacje multimedialne, praca z książką, praca w grupach, metoda sytuacyjna, inscenizacja, gry dydaktyczne
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Rozmowa, obserwacja, aktywność
1. Hollander, J., Wijnberg, J. (2009). Coaching prowokatywny. Nowe podejście do coachów, terapeutów, doradców. Wydawnictwo METAmorfoza
2. Whittington, J. (2013). Ustawienia systemowe w coachingu. Warszawa: Co&Me Publishing
Zmodyfikowane przez mgr inż. Karolina Jezior-Pieczyńska (ostatnia modyfikacja: 06-02-2017 13:58)