SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Tworzenie projektów pracy z klientem |
Kod przedmiotu | 14.4-WP-CwZiB-TPPzK-N16 |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Coaching w życiu i biznesie |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | podyplomowe |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2017/2018 |
Jednostka obsługująca przedmiot | Wydział Nauk Społecznych |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | - | - | 30 (w tym jako e-learning) |
2 (w tym jako e-learning) |
Zaliczenie na ocenę |
Wytrenowanie umiejętności tworzenia projektów, skryptów, materiałów niezbędnych w pracy coacha.
Brak
Tworzenie projektów, skryptów, scenariuszy pracy, planowanie form warsztatów, praca z klientem indywidualnym, praca z grupą, praca z klientem biznesowym; dyscyplina i rzetelność pracy coacha, elementy treningu twórczości.
Dyskusja, mini wykład, praca z projektem, warsztat.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Przygotowanie projektu.
Łychmus, P. (2010). Coaching oparty na wiedzy w treningach kierowniczych.Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck Fornalczyk A., Główne grzechy w coachingu /red./ Kożuch B., Kraków, 2009.
Smółka, P. red. (2009). Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów. Gliwice: HELION
Hargrove, R. Mistrzowski coaching. Oficyna ekonomiczna. Kraków 2006
Wilczyńska, M., Kućka, J., Nowak, M., Sawicka, J., Sztajerwald, K. (2011). Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste.Gliwice: HELION
Zmodyfikowane przez mgr inż. Karolina Jezior-Pieczyńska (ostatnia modyfikacja: 07-02-2017 09:35)