SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Marketing w firmie budowlanej |
Kod przedmiotu | Marketing w firmie budowl.01BUD_pNadGenLUH8E |
Wydział | Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska |
Kierunek | Budownictwo / Technologia i organizacja budownictwa |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr letni 2018/2019 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 4 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Egzamin |
Projekt | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Uzyskanie wiedzy i umiejętności pomocnych w zarządzaniu firmą budowlaną w warunkach konkurencji rynkowej.
Wiadomości z przedmiotów: Technologia robót budowlanych, ekonomika budownictwa, prawo budowlane
Wykład
Przesłanki działalności marketingowej w firmie budowlanej. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu. Badania i analiza otoczenia marketingowego – metody zdobywania przewagi nad konkurencją. Wdrażanie strategii marketingowej. Organizacja i kontrola działalności marketingowej w firmie budowlanej. Marketing w przedsięwzięciach inwestycyjno-budowlanych. Funkcja budowlanego menedżera marketingowego. Warunki wprowadzenia, rozwoju marketingu w firmie budowlanej. Ryzyko.
Projekt
Opracowanie biznesplanu
Wykład konwencjonalny i konwersatoryjny,
Projekt praca w grupie.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Wykład – warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z kolokwium.
Projekt – warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z ćwiczeń projektowych.
Ocena końcowa z przedmiotu: 50% z wykładu + 50% z ćwiczeń
Zmodyfikowane przez dr inż. Gerard Bryś (ostatnia modyfikacja: 19-04-2018 15:57)