SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język angielski 2 |
Kod przedmiotu | 09.0-WK-MATP-JA2-L-S14_pNadGenO6VZ3 |
Wydział | Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii |
Kierunek | Mathematics |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2018/2019 |
Semestr | 3 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
The course aims to enable students to improve speaking, reading and writing skills, as well as listening comprehension in English. It will help the students to develop their ability to apply language functions to effective communication in everyday life. The course also aims to further develop ability to use grammar structures which describe future and life experiences. It will help students to revise structures used to talk about present and past. The course provides an opportunity to learn the skill of writing informal letters.
The students will be able to deepen their knowledge of mathematical language used in number theory.
A2+ of the Common European Framework of Reference for Languages specified by the Council of Europe.
During the course students will learn to:
The course focuses on communication activities in functional and situational context. It encourages students to speak with fluency and develop the four skills of reading, writing, listening and speaking by means of group and pair work, discussion, presentation, oral and written exercises.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Classes – grade: a condition for receiving a credit are positive marks for tests, participating in class discussions, dialogues, delivering a presentation in English, getting information.
1. C. Oxenden, V. Latham-Koenig, P. Seligson, New English File Student’s Book, Oxford University Press 2007
2. C. Oxenden, V. Latham-Koenig, P. Seligson, New English File Workbook, Oxford University Press 2007
1. FCE Use of English by V. Evans
2. L. Szkutnik, Materiały do czytania – Mathematics, Physics, Chemistry, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
3. Internet articles
4. J. Pasternak-Winiarska, English in Mathematics, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2006
Zmodyfikowane przez dr Alina Szelecka (ostatnia modyfikacja: 07-07-2018 09:52)