SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Marketing usług hotelarskich |
Kod przedmiotu | 04.4-WZS-TiRP-MUH |
Wydział | Wydział Nauk Biologicznych |
Kierunek | Turystyka i rekreacja |
Profil | praktyczny |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2019/2020 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Ćwiczenia | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest poznanie zasad i specyfiki marketingu w hotelarstwie, wyjaśnienie istoty oraz cech marketingu w hotelarstwie, nabycie umiejętności posługiwania się podstawowymi metodami i technikami marketingowymi w działalności hotelarskiej, poznanie sposobów formułowania strategii marketingowych w działalności hotelarskiej.
wiedza z przedmiotów Podstawy Marketingu oraz Hotelarstwo
Wykłady
Ćwiczenia
Wykłady i ćwiczenia dotyczą poszczególnych narzędzi marketingu.
Na wykładach wykorzystywana jest metoda konwencjonalna i problemowa.
Na ćwiczeniach wykorzystywana jest metoda case study i metoda pokazu.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Ocena końcowa z przedmiotu jest średnią ocen z wykładów (50%) i z ćwiczeń (50%)
M. Turkowski, Marketing usług hotelarskich, Wyd. PWE, Warszawa 2010
J. Altkorn, Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005
Marketing usług turystycznych pod red. A. Panasiuka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005
M. Johann, Strategie marketingowe w turystyce, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2009
W. B. Martin, Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach, Kraków 2006
Zmodyfikowane przez doc. dr Krzysztof Dzieńdziura (ostatnia modyfikacja: 18-04-2019 08:10)