Zapoznanie z podstawami wiedzy (istota, klasyfikacja, metody) z zakresu komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC); znaczenie dla psychospołecznego funkcjonowania osób z problemami w komunikacji werbalnej. Zapoznanie w podstawowym zakresie z metodami AAC (specyfika i przeznaczenie). Uwrażliwienie na znaczenie AAC dla inkluzji społecznej osób z zaburzeniami komunikacji werbalnej.
Wymagania wstępne
Wstępna wiedza na temat zaburzeń mowy i komunikacji społecznej.
Zakres tematyczny
Zaprezentowanie metod komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC); metodę fonogestowej wizualizacji mowy (Cued Speec)
Komunikacja a psychospołeczne funkcjonowanie człowieka
AAC – definicja, terminologia, klasyfikacja.
Użytkownicy AAC – klasyfikacja, etiologia i symptomatyka zaburzeń w komunikacji werbalnej
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.