SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Outsourcing i offishoring w kontekście pozyskiwania inwestorów |
Kod przedmiotu | 04.9-WZ-ZarzP-OOKPI |
Wydział | Wydział Ekonomii i Zarządzania |
Kierunek | Zarządzanie |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2019/2020 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Projekt | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z zasadami outsourcingu i offshoringu w kontekście pozyskiwania inwestorów.
Definicje i miary outsourcingu i offshoringu procesów biznesowych. Determinanty rozwoju outsourcingu i offshoringu. Fazy rozwoju outsourcingu i offshoringu. Bariery rozwojowe outsourcingu i offshoringu. Wpływ oustsournigu i offshoringu usług na rynek pracy. Outsourcing i offshoring usług a wzrost gospodarczy. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju outsourcingu i offshoringu w kontekście pozyskiwania inwestorów.
Wykład z prezentacją, metoda projektu.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Warunkiem zaliczenia wykładu jest pozytywna ocena z kolokwium. Warunkiem zaliczenia projektu jest przygotowanie i prezentacja projektu.
Radło M. J., Offshoring i Outsourcing. Implikacje dla gospodarki i przedsiębiorstw, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013.
Szymanik A. (red.), Globalizacja usług. Outsourcing, offshoring i shared services centers, Wydawnictwa Akademickie I Profesjonalne, Warszawa 2008.
Zmodyfikowane przez dr Paweł Szudra (ostatnia modyfikacja: 16-05-2019 20:49)