SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Język angielski - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Język angielski
Kod przedmiotu 06.4-WI-GeoTSP-JA-S19
Wydział Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Kierunek Geoinformatyka i techniki satelitarne
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów pierwszego stopnia z tyt. inżyniera
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2019/2020
Informacje o przedmiocie
Semestr 4
Liczba punktów ECTS do zdobycia 2
Typ przedmiotu obieralny
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • mgr Wojciech Wieluński
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 30 2 18 1,2 Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Umiejętności i kompetencje w zakresie: znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posługiwanie się w podstawowym zakresie specjalistycznym językiem zawodowym.

Wymagania wstępne

Formalne: Warunkiem kontynuowania nauki języka na semestrze IV jest uzyskanie zaliczenia z oceną w semestrze III.

Nieformalne: Studenci rozpoczynający naukę języka angielskiego lub niemieckiego na II semestrze posiadają znajomość danego języka na poziomie co najmniej średnio-zaawansowanym.

Zakres tematyczny

Program ćwiczeń:

Kurs podzielony na moduły zawierające teksty i ćwiczenia językowe. Kurs rozwija wszystkie umiejętności służące biegłej komunikacji. Materiał gramatyczny odpowiedni dla poziomu B2. Szczególny nacisk położony jest na słownictwo specjalistyczne.

Metody kształcenia

interakcyjno-sekwencyjna metoda nauczania języka angielskiego lub niemieckiego z podejściem komunikacyjnym

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Podstawą do zaliczenia zajęć ćwiczeniowych jest obecność na wszystkich zajęciach, systematyczne przygotowywanie się do każdych zajęć oraz zaliczenie wszystkich cząstkowych kolokwiów sprawdzających (ustnych i pisemnych) w semestrze.

Oceny wyników nauczania w formie:

  • pisemnych prac kontrolnych
  • przygotowania i kontroli zadań domowych (pisemnych i ustnych)
  • aktywności studenta na zajęciach (wypowiedź ustna, praca indywidualna i zespołowa)
  • pracy własnej studenta (prezentacje, lektury, itp.)

 

Literatura podstawowa

Autorskie materiały wykładowcy

  1. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, New English File Pre-intermediate, Oxford University Press 2010
  2. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, New English File Intermediate, Oxford University Press 2010
  3. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, New English File Upper-intermediate, Oxford University Press 2010
  4. Liz and John Soars, New Headway English Course, Oxford University Press 2010
  5. B. Obee, V Evans, Upstream, Express Publishing 2009.
  6. D. Grant, J. Hughes, R. Mc Larty, Business Focus, Oxford university Press 2007
  7. J. Booley, V. Evans, Grammarway, Express Publishing 2006
  8. V. Evans. Round-up, Express Publishing 2004
  9. Evan Frendo, English for Construction One, Pearson 2012 
  10. Evan Frendo, English for Construction Two, Pearson 2012 

Literatura uzupełniająca

Czasopisma anglojęzyczne, prospekty, katalogi

Uwagi

Brak


Zmodyfikowane przez mgr Wojciech Wieluński (ostatnia modyfikacja: 18-04-2019 00:33)