SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Projekt reklamy elektronicznej - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Projekt reklamy elektronicznej
Kod przedmiotu 15.3-WE-BizElP-PRE
Wydział Wydział Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki
Kierunek Biznes elektroniczny
Profil praktyczny
Rodzaj studiów pierwszego stopnia z tyt. inżyniera
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2020/2021
Informacje o przedmiocie
Semestr 2
Liczba punktów ECTS do zdobycia 1
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr inż. Łukasz Hładowski
  • dr hab. inż. Bartłomiej Sulikowski, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Projekt 15 1 9 0,6 Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Nauczenie podstaw praktycznego wytwarzania mediów reklamowych. Ukształtowanie umiejętności w zakresie podstawowych technik akwizycji i cyfrowej obróbki obrazów, wideo i materiałów audio.

Nauczenie podstaw praktycznych publikowania wielu rodzajów treści w Internecie.

Wymagania wstępne

zaliczenie przedmiotu Media cyfrowe w reklamie (semestr 1)

Zakres tematyczny

Wykonanie filmu wideo na podany przez prowadzącego temat wraz z:

  • praktycznym wykorzystaniem technologii greenscreen,
  • poprawnym doborem i wykorzystaniem fontów z zachowaniem zasad typografii,
  • obróbką ścieżki dźwiękowej filmu (usuwanie szumu, modyfikacja głośności).

Wykonanie ulotki związanej z filmem wraz z:

  • samodzielnym wykonaniem zdjęć,
  • prawidłową obróbką zdjęć zgodnie z wymaganiami biznesowymi,
  • zapewnieniem prawidłowego zarządzania barwą w całym procesie.

Praca z materiałami źródłowymi ze szczególnym uwzględnieniem praw autorskich.

Metody kształcenia

Projekt - zajęcia praktyczne w laboratorium komputerowym.

Projekt - praca własna w domu

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Projekt – ocena końcowa stanowi sumę ważoną ocen uzyskanych za realizację poszczególnych elementów kursu szkoleniowego oraz formy jego prezentacji. Wkład poszczególnych elementów oceny: wizualna forma projektu – 25%, zgodność z postawionymi celami biznesowymi i prawem autorskim – 50%, poprawność techniczna przygotowania materiałów – 25%.

Literatura podstawowa

  1. Williams, R., DTP od podstaw. Projekty z klasą, Gliwice, Helion, 2011.

  2. Ball, J., Carman, R., Filmowanie lustrzanką cyfrową, Łódź, Wyd. Galaktyka, 2011.

  3. Mroczek, A., Książka o fotografowaniu, Gliwice, Helion, 2009.

  4. Kelby, S. Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Najlepsze wskazówki, Helion 2016.

Literatura uzupełniająca

  1. Fraser, B., Profesjonalne zarządzanie barwą, Wyd. II, Gliwice, Helion, 2006.

  2. Varis, L., Ciało. Profesjonalne oświetlenie i retusz w fotografii portretowej, Gliwice, Helion, 2010.

  3. Sztekmiler, K., Podstawy nagłośnienia i realizacji nagrań. Podręcznik dla akustyków, Warszawa, WKŁ, 2011.

Uwagi


Zmodyfikowane przez dr inż. Łukasz Hładowski (ostatnia modyfikacja: 26-04-2020 23:32)