SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Kreowanie lokalnego produktu turystycznego |
Kod przedmiotu | 04.4-WZS-TiRP-KLP |
Wydział | Wydział Nauk Biologicznych |
Kierunek | Turystyka i rekreacja |
Profil | praktyczny |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2020/2021 |
Semestr | 5 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 1 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Przekazanie podstawowych pojęć związanych z tworzeniem produktu turystycznego i wiedzy na temat etapów budowy produktu turystycznego. Wykształcenie umiejętności samodzielnego kształtowania produktu turystycznego.
Wiedza z zakresu podstaw ekonomii oraz marketingu w turystyce i rekreacji
Definicje produktu turystycznego
Kategorie produktu turystycznego
Przykłady produktów turystycznych
Strategia Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego Polski, produkty markowe turystyki polskiej
Etapy budowy produktu turystycznego na przykładach
Nazwa produktu i logo,
Charakterystyka podmiotu tworzącego produkt
Laboratoria praktyczne, przygotowanie projektu
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie na ocenę na podstawie kolokwium i przygotowanego projektu.
Altkorn J., Marketing w turystyce, PWN, Warszawa 2002
Kaczmarek A., Stasiak B. Włodarczyk B., Produkt turystyczny, PWE, Warszawa 2005.
Kompendium wiedzy o turystyce, praca zbiorowa pod red. G. Gołembskiego, PWN, Warszawa-Poznań 2002
Mruk H., Rutkowski I.P., Strategia produktu, PWE, Warszawa 1999.
Strategia kształtowania produktu turystycznego regionu sudeckiego, praca zbiorowa pod red. A. Rapacza, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 1997.
Zarządzanie produktem, praca zbiorowa pod red. B. Sojkina, PWE, Warszawa 2003.
Mazurkiewicz L., Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym, PWE, Warszawa 2002.
Medlik S., Leksykon podróży, turystyki, hotelarstwa, PWN, Warszawa 1995.
Zmodyfikowane przez doc. dr Krzysztof Dzieńdziura (ostatnia modyfikacja: 03-04-2020 11:48)