SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Dydaktyka języka angielskiego |
Kod przedmiotu | Ć5.1-WH-FAP-DJA-Ć-S14_genY6L4R |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Filologia angielska |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2020/2021 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 4 |
Występuje w specjalnościach | nauczycielska |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | angielski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 30 | 2 | 30 | 2 | Egzamin |
Ćwiczenia | 30 | 2 | 30 | 2 | Zaliczenie |
Celem przedmiotu jest:
Brak wymagań.
Wykład, dyskusja, burza mózgów, metoda przypadków.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Aktywny udział w zajęciach, wykonywanie prac domowych, pozytywne oceny z kontroli bieżącej, egzamin końcowy.
Brown, H. D. (2000). Principles of language learning and teaching. White Plains, NY: Pearson Education.
Harmer, J. (2001). The practice of English language teaching. Harlow: Pearson Education.
Johnson, K. (2001). An introduction to foreign language learning and teaching. Harlow: Pearson Education.
Komorowska, H. (2003). Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa: Fraszka Edukacyjna.
Ur, P. (1996). A course in English language teaching. Cambridge: CUP.
Celce-Murcia, M. (Ed.). (2001). Teaching English as a second or foreign language. London: Heinle and Heinle.
Krajka, J. (2007). English language teaching in the Internet-assisted environment. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
Zmodyfikowane przez dr Mirosława Kubasiewicz (ostatnia modyfikacja: 16-07-2020 19:44)