SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Zarządzanie kapitałem relacyjnym projektu - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Zarządzanie kapitałem relacyjnym projektu
Kod przedmiotu 04.9-WZ-ZPPD-ZKRP
Wydział Wydział Ekonomii i Zarządzania
Kierunek Zarządzanie projektami
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów podyplomowe
Semestr rozpoczęcia semestr letni 2020/2021
Informacje o przedmiocie
Semestr 1
Liczba punktów ECTS do zdobycia 2
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr hab. inż. Wiesław Danielak, prof. UZ
  • dr Robert Wysocki
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Wykład i ćwiczenia - - 6
(w tym jako e-learning)
0,4
(w tym jako e-learning)
Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Celem nauczania przedmiotu jest poznanie istoty, zasad, procesów i metod zarządzania kapitałem relacyjnym projektu.

Wymagania wstępne

Brak.

Zakres tematyczny

Projekty jako organizacje temporalne

Istota i znaczenie kapitału relacyjnego

Proces budowania kapitału relacyjnego projektu

Strategie zarządzania kapitałem relacyjnym projektu

Metody kształcenia

Zajęcia prowadzone w formie wykładu (3 godziny) i ćwiczeń (3 godziny). Wykład prowadzony z wykorzystaniem materiałów źródłowych. Ćwiczenia prowadzone z wykorzystaniem metod pracy zespołowej. Analiza studium przypadku.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest obecność i aktywność na zajęciach potwierdzone wykonaniem zadania zleconego przez wykładowcę.

Literatura podstawowa

Blińska - Reformat K. (red.), Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian, Warszawa 2009.

Danielak W., Kształtowanie kapitału relacyjnego w małym i średnim przedsiębiorstwie, WUE, Wrocław 2012.

Jasiński B. (red.), Sieci międzyorganizacyjne. Współczesne wyzwanie dla teorii i praktyki zarządzania, C. H. Beck, Warszawa 2012.

Kandefer-Winfer K., Nadskakuła O., Komunikacja w zarządzaniu projektami, Wyd. CeDeWu Sp. z o.o. Warszawa 2016.

Kenis P., Janowicz-Panjaitan M., Cambré B., Temporary Organizations. Prevalence, Logic and Effectiveness, Edward Elgar, Cheltenham, UK • Northampton, MA, USA, 2009.

Khan A.Z., Skibniewski M., Cable J.H., The Project Stakeholder Management and Engagement Strategy Spectrum: An Empirical Exploration, PM World Journal, Vol. VIII, Issue III–March 2019.

Pernille Eskerod, Martina Huemann, Grant Savage, Project Stakeholder Management - Past and Present, Project Management Journal, Vol. 46, No. 6.

Pukas A., Zarządzanie relacjami z klientem w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa - ujęcie dynamiczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Wrocław 2019.Podobnie postępuj w przypadku kolejnych pozycji bibliograficznych literatury podstawowej wciskając [Enter]. Pamiętaj o kolejności: autor, tytuł, wydawnictwo, miejsce, rok wydania! Przed wciśnięciem [Enter] skasuj ukryty tekst: „Podobnie …”.

Trocki M., Organizacja projektowa. Podstawy, modele, rozwiązania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2014.

Literatura uzupełniająca

Uwagi

W przypadku nauczania zdalnego podstawą zaliczenia przedmiotu jest praca pisemna.


Zmodyfikowane przez dr Robert Wysocki (ostatnia modyfikacja: 02-09-2020 09:38)