SylabUZ
Nazwa przedmiotu | PdW III: Kreowanie wizerunku i zarządzanie wizerunkiem |
Kod przedmiotu | 15.1-WH-DiksD-kw-S17 |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2019/2020 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest zaznajomienie studentów z mechanizmami kreowania wizerunku zarówno osób jak i organizacji, a także jego sprawnym zarządzaniem i modyfikowaniem, oraz jego rolą w procesie komunikacji publicznej.
brak
Czym jest wizerunek? Kto i dlaczego go kreuje? Proces kreowania wizerunku: elementy, mechanizmy, strategie. Werbalne i niewerbalne sposoby kreowania wizerunku. Od narracji do wyglądu. Wizerunek w polityce. Kreowanie i kierowanie wizerunkiem polityka. Studium przypadku. Wizerunek celebryty. Nie ważne jak, ważne, żeby mówili!? Czy można stać się więźniem własnego wizerunku? Prawo do wizerunku i zarabianie na wizerunku. Branding jako kreowanie wizerunku marki. Wizerunek w skali globalnej – państwa i organizacje.
Praca z tekstem indywidualna oraz grupowa, studium przypadku, burza mózgów.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Jest to przedmiot opcjonalny, wybierany z oferty przedmiotów do wyboru Instytutu Filologii Polskiej; przedmiot zostanie uruchomiony w zależności od potrzeb i zainteresowania w danym semestrze studiów II stopnia (na podstawie deklaracji studentów/elektronicznego wyboru przedmiotów).
Zmodyfikowane przez dr Krystian Saja (ostatnia modyfikacja: 27-11-2020 11:29)