SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Prototyping - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Prototyping
Kod przedmiotu 14.2-WP-SOCDA-PRO
Wydział Wydział Nauk Społecznych
Kierunek Sociology
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów drugiego stopnia z tyt. magistra
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2021/2022
Informacje o przedmiocie
Semestr 3
Liczba punktów ECTS do zdobycia 2
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr hab. Dorota Szaban, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 15 1 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

The aim of the course is to acquaint students with the work of the UX designer. This will enable researchers to understand the purpose of their work, and teach them how to adapt research and presentation of results to the real needs of designers. Awareness of design constraints and knowledge of basic techniques of project work will teach them how to make more useful recommendations, and quickly empirical verification of projects.

Wymagania wstępne

-

Zakres tematyczny

  1. Use of research in the design process
  2. Types of mockups and prototypes (mockups of low and high detail, static mockups and interactive prototypes, etc.)
  3. The role of mock-ups and prototypes in design work
  4. Context and limitations in the design process (technological constraints, stakeholders' needs, etc.)
  5. Work with paper prototypes
  6. Overview of prototyping tools

Metody kształcenia

Work workshop, group work, discussions, presentations

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Literatura podstawowa

  1. Baesley M., Practical Web Analytics for User Experience. How Analytics Can Help You Understand Your Users, Morgan Kaufman.
  2. Jeff Gothelf, Josh Seiden,(2016),  Lean UX: Designing Great Products with Agile Teams, O’Reilly.
  3. Csaba Házi (2017), Seven Step UX: The Cookbook for Creating Great Products,
  4. Antony Conboy (2019), The Beginners Guide to UX/UI Design: Learn the Secrets of the trade, Kindle edition.

Literatura uzupełniająca

Additional materials prepared by the teacher.

Uwagi

-


Zmodyfikowane przez dr Tomasz Kołodziej (ostatnia modyfikacja: 09-04-2021 12:20)