SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Public Media Relations - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Public Media Relations
Kod przedmiotu 14.2-WP-SOCDA-PMR
Wydział Wydział Nauk Społecznych
Kierunek Sociology
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów drugiego stopnia z tyt. magistra
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2021/2022
Informacje o przedmiocie
Semestr 4
Liczba punktów ECTS do zdobycia 4
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr hab. Dorota Szaban, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 30 2 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

To acquaint the student with the main issues related to Public Relation and Media Relatios.

Wymagania wstępne

-

Zakres tematyczny

  1. Public relations in social communication
  2. Basic tools for image shaping
  3. Influence of the media, information, public opinion and political communication
  4. Public relations in public institutions
  5. Public relations and politics
  6. Media spinning
  7. Public relations in crisis situations
  8. Internal communication (Internal communication)
  9. Design and analysis of the image campaign
  10. Ethics in public relations
  11. PR in the service of ideas - social gatherings

Metody kształcenia

Work with the text, group discussion, team work.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Preparation of group work in the form of an image campaign project.

Literatura podstawowa

  1. Wimmer R. D., Dominick J. R. (2006), Mass Media Research: An Introduction (10th Edition), Wadsworth, Cengage Learning: Boston MA.
  2. Berger A. A. (1995), Essentials of Mass Communication Theory, Thousands Oaks: Sage Publications.
  3. Zielińska M., Szaban D. (2016), On the way to post-materialism? Polish and Ukrainian students in terms of cultural change, [in:] Youth In Central and Eastern Europe. Sociological Studies, 2 (6), s. 135—151.
  4. Karlsson M.B. (2016), Goodbye politics, hello lifestyle. Changing news topics in tabloid, quality and local newspaper websites in the U.K. and Sweden from 2002 to 2012 [in:] Observatorio Journal, vol. 10 – No.4 (2016), 150-165.

Literatura uzupełniająca

Additional materials prepared by the teacher.

Uwagi

-


Zmodyfikowane przez dr Tomasz Kołodziej (ostatnia modyfikacja: 09-04-2021 12:20)