SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Praktyczne rozwiązania w zakresie sprzedaży |
Kod przedmiotu | 04.9-WZ-ZSPD-PRZS |
Wydział | Wydział Ekonomii i Zarządzania |
Kierunek | Zarządzanie sprzedażą |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | podyplomowe |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład i ćwiczenia | - | - | 8 (w tym jako e-learning) |
0,53 (w tym jako e-learning) |
Zaliczenie na ocenę |
Zgodnie z założeniami wykład ma dostarczyć wiedzy stanowiącej podstawę świadomej strategii rozwoju menedżera sprzedaży, strategii która polega na systematycznej ewaluacji własnych zasobów i możliwości w kontekście zmieniających się warunków i potrzeb organizacji i rynku. Ma pokazać szerszą perspektywę analizy i doskonalenia pracy menedżera sprzedaży w kontekście wyzwań organizacji XXI wieku oraz dostarczyć praktycznych wskazówek w tym zakresie.
brak
SPRZEDAŻ NA TLE ORIENTACJI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
Sprzedaż jako istotny element rozwoju przedsiębiorstwa
Klient jako obiekt działań marketingowych w przedsiębiorstwie
PRACA MENEDŻERA SPRZEDAŻY – SYNTETYCZNY OPIS STANOWISKA
Procedura analizy pracy menedżera sprzedaży
Przedmiot analizy pracy menedżera sprzedaży
Identyfikacja informacji w pracy menedżera sprzedaży
Menedżer sprzedaży - przegląd Krajowego Standardu Kwalifikacji Zawodowych
DIAGNOZA KOMPETENCJI MENEDŻERA SPRZEDAŻY
Profil kluczowych kompetencji menedżera sprzedaży – stan obecny i postulowany
Wykorzystywane i preferowane formy doskonalenia kompetencji menedżera sprzedaży
Preferencje menedżerów sprzedaży w zakresie szkoleń
Studium przypadku, rozmowa (dyskusja) na zajęciach, projekt, obserwacja współuczestnicząca.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Rozmowa indywidualna, prezentacje, studium przypadku, aktywność na zajęciach
Kramer T., Podstawy marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998.
Altkorn J, Kramer T. (red.), Leksykon marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1988.
Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 1992.
Altman H. Ch., Strategie sukcesu. Od Temistoklesa do Gandhiego – reguły skutecznej motywacji, Business Week, Warszawa 1997.
Fonfara K., Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
Garbarski L., Zachowania nabywców, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998.
Mruk H, Mruk J., Istota oraz zakres zarządzania i planowania marketingowego, [w:] Zarządzanie i planowanie marketingowe, pod red. H. Mruka, Wydawnictwo Forum Naukowe, Poznań 2008.
Mruk H, Rutkowski P., Strategia produktu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999.
Mruk H. (red.), Marketing – zagadnienia współczesne, Wydawnictwo Forum Naukowe, Poznań 2008.
Mruk H. (red.), Strategie marketingowe, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2002.
brak
Zmodyfikowane przez dr Paweł Szudra (ostatnia modyfikacja: 12-07-2021 22:26)