SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Koncepcja marketingu w kształtowaniu relacji z klientem w MŚP |
Kod przedmiotu | 04.7-WZ-WMZPD-KMRK |
Wydział | Wydział Ekonomii i Zarządzania |
Kierunek | Współczene metody i koncepcje zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | podyplomowe |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 1 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład i ćwiczenia | - | - | 12 (w tym jako e-learning) |
0,8 (w tym jako e-learning) |
Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest zapoznanie słuchaczy z ewolucją marketingu w przedsiębiorstwie i założeniami marketingowej koncepcji zarządzania w kontekście kształtowania relacji z klientami MŚP
Brak
Istota orientacji marketingowej. Marketing jako koncepcja i funkcja przedsiębiorstwa. Postrzeganie marketingu przez głównych Aktorów przedsiębiorstwa. Współczesne zmiany w działalności marketingowej (Customer Experience Management, Marketing Automation, Social Media Marketing, Omnichannel, itp.) Zarządzanie relacjami z klientami na rynku B2B i B2C z wykorzystaniem współczesnych narzędzi marketingowych.
Wykład - prezentacja multimedialna
Ćwiczenia - studium przypadku, dyskusja.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Wykład - zaliczenie na podstawie projektu
Ćwiczenia - zaliczenie na podstawie analizy sytuacji marketingowej firmy
Zmodyfikowane przez dr Paweł Szudra (ostatnia modyfikacja: 12-07-2021 22:26)