SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Marketing Management - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Marketing Management
Kod przedmiotu 04.7-WZ-P-MM-S20
Wydział Wydział Ekonomii i Zarządzania
Kierunek WEiZ - oferta ERASMUS
Profil -
Rodzaj studiów Program Erasmus
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2022/2023
Informacje o przedmiocie
Semestr 2
Liczba punktów ECTS do zdobycia 5
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania angielski
Sylabus opracował
  • dr hab. Dariusz Sobotkiewicz, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 30 2 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

The objective of this course is to impart elementary knowledge to the students regarding the various aspects of Marketing Management. Students develop marketing management skills in various organizations.

Wymagania wstępne

Basics of marketing

Zakres tematyczny

Introduction, definitions of  marketing. Elements of marketing concept. Functions of marketing. Analysis of consumer behaviors. Concept of market segmentation. Managing the product. Product life cycle and its strategies. New product development. Pricing decisions. Pricing Strategies. Channel management decisions. Promotion strategy. Tools and techniques of sales promotion. Marketing planning.  Marketing strategic planning process. Organization of marketing in the company.

Metody kształcenia

Case study, presentation, discussion, project

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Positive grade from the project of marketing.

Literatura podstawowa

Kotler P., (2015). Marketing management (14th Edition). Pearson.

Kotler, P., & Keller, K. L. (2012). Marketing management: Global edition. Harlow: Pearson.

Homburg CH., (2012). Marketing management., MCGraw - Hill Higher Education.

 

Literatura uzupełniająca

Sobotkiewicz D., (2020).  Development or decline of marketing - systematic considerations,  Management 24/1.

Uwagi

Lecturer: d.sobotkiewicz@wez.uz.zgora.pl


Zmodyfikowane przez dr Paweł Szudra (ostatnia modyfikacja: 13-05-2022 16:48)