SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język angielski II |
Kod przedmiotu | 09.0-WP-SOCP-JOBC2-02A_pNadGen4DY07 |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Socjologia |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 3 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Konwersatorium | 60 | 4 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym poziomowi B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym:
- wykorzystanie języka obcego dla potrzeb studiowania, a w szczególności umiejętne korzystanie z różnorodnych obcojęzycznych materiałów źródłowych, mediów, literatury popularnonaukowej i specjalistycznej,
- kontynuację nauki w ramach wybranej specjalizacji na uczelniach zagranicznych,
- wykonywanie pracy zawodowej lub naukowej z wykorzystaniem języka obcego.
Znajomość języka obcego na poziomie B1+.
Metoda komunikacyjna, dyskusja, praca z tekstem naukowym w j obcym, praca w grupach, burza mózgów.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie ćwiczeń
Forma zaliczenia ćwiczeń |
Uwagi |
Zaliczenie na ocenę. |
Tak |
Kolokwium pisemne w semestrach. |
Dwa kolokwia w formie pytań otwartych, otwartych i zamkniętych (test). Minimalny próg wymagań uzyskanie 50% punktów z pracy pisemnej 50 – 60 % - dostateczny; 61 – 70 % - dostateczny plus; 71 – 80 % - dobry; 81 – 90 % - dobry plus; 91 – 100 % - bardzo dobry |
Kartkówki |
- kartkówki: progi punktowe jw. |
Zakres materiału obejmującego kolokwium. |
Zgodnie z przedstawionym na pierwszych zajęciach w każdym semestrze Sylabusem. |
Aktywność podczas zajęć |
Merytoryczne przygotowanie, umiejętność podania przykładów, umiejętność wykorzystania omawianych tekstów. |
Aktywność w ramach wykonywania prac zespołowych. |
Współpraca w ramach zadań realizowanych podczas zajęć a także w ramach prac przygotowywanych poza zajęciami. |
Zasady uzyskania oceny z ćwiczeń. |
Ocena z ćwiczeń stanowić będzie średnią ważoną z oceny z kolokwium (80%) i aktywności na zajęciach (20%)*. |
Ocena końcowa z przedmiotu = ocenie końcowej z ćwiczeń.
Zmodyfikowane przez dr hab. Dorota Szaban, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 08-02-2017 11:07)