SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Język angielski biznesu I - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Język angielski biznesu I
Kod przedmiotu 04.1-WH-FAP-JAB1-K-14_pNadGenXK5XD
Wydział Wydział Humanistyczny
Kierunek Filologia / Filologia angielska
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów pierwszego stopnia
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2016/2017
Informacje o przedmiocie
Semestr 4
Liczba punktów ECTS do zdobycia 2
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania angielski
Sylabus opracował
  • mgr Richard Sharp
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Konwersatorium 30 2 18 1,2 Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami biznesowymi i kluczową terminologią biznesową.

Wymagania wstępne

Brak.

Zakres tematyczny

  • powszechnie używane symbole i skróty tematyki biznesu
  • terminologia finansowa
  • język związany z zasobami ludzkimi i zatrudnieniem
  • terminologia marketingu
  • terminologia prawna

Metody kształcenia

Zajęcia seminaryjne z panelu dyskusyjnego oraz interaktywnych quizów. Zajęcia skupiają się przede wszystkim na opracowaniu odpowiedniego słownictwa w dziedzinie biznesu.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Na ocenę z przedmiotu składają się obecność i aktywne uczestnictwo w zajęciach (40%), prezentacja ustna (30%),  test pisemny (30%).

Literatura podstawowa

  1. Wyatt, R. 2007. Check Your English Vocabulary for Business & Administration 4th Edition. London: A&C Black
  2. Marks, J. 2007. Check Your English Vocabulary for Banking & Finance 2nd Edition 4th Edition. London: A&C Black
  3. Wyatt, R. 2007. Check Your English Vocabulary for Law 3rd  Edition. London: A&C Black
  4. Mascull, B. 2010. Business Vocabulary in Use: Advanced. Cambridge University Press
  5. Lowe, S. 2009.  Business English Language Practice. London: Delta Publishing

Literatura uzupełniająca

1) Dubicka, I. 2009. Market Leader: Advanced. Pearson Longman.

Uwagi


Zmodyfikowane przez mgr Richard Sharp (ostatnia modyfikacja: 06-09-2016 11:55)