SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Moduł FB5: Psychologia reklamy i marketingu |
Kod przedmiotu | 14.4-WH-CDFP-FPRM-S16 |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Coaching i doradztwo filozoficzne |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 5 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Przekazanie wiedzy z zakresu podstawowych pojęć dotyczących marketingu. Zaznajomienie studenta z systemem informacji marketingowej, elementami marketingu i ich charakterystyką: produktem, ceną, promocją i dystrybucją oraz rodzajami strategii marketingowych. Scharakteryzowanie zachowań konsumenta na rynku oraz psychologicznych aspektów reklamy.
Brak
Podstawowe zagadnienia z obszaru psychologii reklamy. Podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Segmentacja rynku jako proces. Produkt, marka, promocja i cena jako podstawowe elementy analizy planowania marketingowego. Procesy poznawcze a reklama. Elementy skutecznego przekazu reklamowego – człowiek, emocje, humor. Oczekiwania konsumentów. Kupowanie refleksyjne, nieplanowane oraz nawykowe. Przywiązanie do marki.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Test końcowy, pisemny, pytania formułowane w oparciu o materiał omawiany na zajęciach.
Zmodyfikowane przez dr hab. Jacek Uglik, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 26-09-2016 15:33)