SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Gry menadżerskie - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Gry menadżerskie
Kod przedmiotu 14.9-WP-PSChM-GM-L-S14_pNadGen77UVU
Wydział Wydział Nauk Społecznych
Kierunek Psychologia / Psychologia pracy, organizacji i zarządzania
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów jednolite magisterskie
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2016/2017
Informacje o przedmiocie
Semestr 8
Liczba punktów ECTS do zdobycia 3
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr inż. Anna Góralewska-Słońska
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Laboratorium 15 1 9 0,6 Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Zapoznanie studentów z metodami aktywnej pracy z grupami takimi jak gry zespołowe wykorzystywane podczas warsztatów i szkoleń biznesowych. Zapoznanie studentów z zasadami tworzenia gier i symulacji wykorzystywanych w warsztatach i szkoleniach biznesowych.

Wymagania wstępne

Brak.

Zakres tematyczny

Wprowadzenie do przedmiotu. Role gier i symulacji dotyczących zarządzania w rozwijaniu kompetencji menadżerskich. Praca nad wybranymi ice-breakerami stosowanymi w szkoleniach biznesowych. Praca nad grą symulacyjną. Giełda. Praca nad wybranymi ice-breakerami stosowanym iw szkoleniach biznesowych. Praca nad grą dotyczącą perswazji, negocjacji i podejmowania decyzji .Praca nad grą dotyczącą komunikacji w procesie zarządzania Budowla. Praca nad grą dotyczącą budowania zespołu Pustynia. Praca nad grą darmową. Praca nad grą dotyczącą konfliktu i współpracy. Praca nad grą dotyczącą podejmowania działań strategicznych. Omówienie najważniejszych technik i zasad stosowania gier i symulacji w rozwijaniu kompetencji trenerskich.

Metody kształcenia

Praca z podręcznikiem, studium przypadku, dyskusja, praca w grupach, projekt

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Zaliczenie z oceną – prezentacja pracy zaliczeniowej.

Literatura podstawowa

·         Kirby A., Gry szkoleniowe. Materiały dla trenerów. Zestaw 1, Kraków 2005.

·         Kirby A., Gry szkoleniowe. Materiały dla trenerów. Zestaw 2, Kraków, 2005.

·         Kirby A., Gry szkoleniowe. Materia⊃3;y dla trenerów. Zestaw 3, Kraków, 2005.

Literatura uzupełniająca

·         Watson J., Strategia. Wprowadzenie do teorii gier, Warszawa, 2004.

·         Owen G., Teoria gier, Warszawa, 1975.

·         Jarmuż S., Witkowski T., Podręcznik trenera. Zasady prowadzenia szkoleń, Wrocław 2004.

Uwagi


Zmodyfikowane przez dr hab. Iwona Grzegorzewska, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 25-07-2016 12:19)