SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Seminarium doktoranckie 4 - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Seminarium doktoranckie 4
Kod przedmiotu 14.2-WP-SOCT-SEMD-4-S_pNadGenSMWCT
Wydział Wydział Nauk Społecznych
Kierunek Socjologia
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów doktoranckie
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2016/2017
Informacje o przedmiocie
Semestr 4
Liczba punktów ECTS do zdobycia 2
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr hab. Beata Trzop, prof. UZ
  • dr hab. Maria Zielińska, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Seminarium 30 2 - - Zaliczenie 

Cel przedmiotu

Celem przedmiotu jest wyposażenie doktoranta w pogłębione umiejętności badawcze i przygotowanie rozprawy doktorskiej.

Wymagania wstępne

brak

Zakres tematyczny

1.     Koncepcja teoretyczna pracy 

Metody kształcenia

 

Prezentacje projektów, konsultacje tematyczne, dyskusja

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Przedstawienie roboczej wersji części teoretycznej pracy

Literatura podstawowa

1.    Haeder S., Lehnhoff I., Mardian E. (2010), Mobile Phone Surveys: Empirical Findings from a Research Project, ASK Research & Methods Vol. 19 (1, 2010): 3–19
2.    Kołodziej A. (2013), Teoria estymacji w praktyce badań społecznych, Warszawa
3.    Martin P. (2011), A Good Mix? Mixed Mode Data Collection and Cross-national Surveys, ASK Research & Methods Vol. 20 (1, 2011): 5–26
4.    Nowak S. (2012), Metodologia badań społecznych, PWN, Warszawa
5.    Literatura zgodna z problematyką pracy doktorskiej
 

Literatura uzupełniająca

1.    Kozłowski H., Praktyczny sposób pisania prac dyplomowych z wykorzystaniem programu komputerowego i Internetu, Warszawa 2009.
2.    Perek-Białas J., Korzeniecka U. (2006), Wykorzystanie metod ilościowych w badaniach marketingowych w Polsce, ASK Research & Methods, 2006, nr 15, strony 51–73.
3.    Seweryniak H. Metodyka uczenia się pisania prac dyplomowych, Płock 2000.
 

Uwagi

Ogólny program opracował kierownik studiów doktoranckich, szczegółowe programy – prowadzący seminarium doktoranckie.


Zmodyfikowane przez dr hab. Dorota Szaban, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 20-07-2016 14:14)