SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Zasady komunikacji biznesowej |
Kod przedmiotu | 04.2-WE-BEP-ZKB |
Wydział | Wydział Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki |
Kierunek | Biznes elektroniczny |
Profil | praktyczny |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2017/2018 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Rozwój umiejętności i kompetencji w zakresie komunikacji społecznej/interpersonalnej z klientem w środowisku wirtualnym.
Brak
Społeczeństwo informacyjne. Kompetencje komunikacyjne. Kompetencje informacyjne.
Komunikacja. Komunikacja werbalna, niewerbalna, pisemna. Elementy procesu komunikowania. Bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania. Warunki skutecznej komunikacji, błędy w komunikowaniu się z klientem lub kontrahentem. Autoprezentacja - zasady skutecznej autoprezentacji, autoprezentacja w miejscu pracy.
Środki komunikacyjne. Komunikacja poprzez sieć. Computer mediated communication. Bariery w komunikacji sieciowej. Netykieta.
Rola słowa pisanego w skutecznej komunikacji. Efektywne konstruowanie e-maili.
Technologie informacyjne i komunikacyjne. E-komunikacja w organizacji. E-komunikacja firm z urzędami.
case-study, gry dydaktyczne, burza mózgów, prezentacja, praca w grupach, dyskusjach, metoda projektu, zajęcia praktyczne
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich ćwiczeń laboratoryjnych, przewidzianych do realizacji w ramach programu laboratorium.
Zmodyfikowane przez dr inż. Anna Pławiak-Mowna, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 26-04-2017 15:20)