SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Podstawy coachingu |
Kod przedmiotu | 14.4-WP-PSChM-PCoa |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Psychologia |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | jednolite magisterskie |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2017/2018 |
Semestr | 8 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z wiedzą dotyczącą podstaw, historii i źródeł coachingu. Przekazane informacje mają służyć studentom w rozumieniu założeń, celu, granic i możliwości pracy coacha.
brak
Definicja coachingu, podstawowe definicje oraz rodzaje coachingu. Coaching jako proces oraz etapy w procesie coachingowym. Techniki i metody pracy coachingowej . Kodeks dobrych praktyk w coachingu. Coaching a psychoterapia. Wykorzystanie metod coachingowych w życiu i w biznesie - przykłady. Znaczenie coachingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
wykład, warsztat, trening, dyskusja
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Aktywność na zajęciach. Praca pisemna i/lub kolokwium zawierające pytania w formie otwartej oraz zamkniętej.
1. Rock, D., Page L. J. (2014). Fundamenty coachingu. Warszawa: Co&Me Publishing
Zmodyfikowane przez dr hab. Iwona Grzegorzewska, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 11-05-2017 12:39)