SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Projektowanie instalacji elektrycznych |
Kod przedmiotu | 06.2-WE-ELEKTP-PIE |
Wydział | Wydział Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki |
Kierunek | Elektrotechnika |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2018/2019 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Egzamin |
Laboratorium | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Podstawy elektrotechniki, Teoria obwodów
Zasady BHP podczas pracy przy urządzeniach i instalacji elektrycznych
Rodzaje i topologie instalacji elektrycznych
Podstawowy osprzęt instalacyjny
Ochrona przeciwporażeniowa w instalacjach
Dobór przewodów w instalacjach elektrycznych
Zabezpieczenia instalacji elektrycznych
Dokumentacja projektowa i powykonawcza
Pomiary i lokalizacja uszkodzeń instalacjach elektrycznych
Regulacje prawne i normalizacyjne dotyczące instalacji elektrycznych
Świadectwa kwalifikacyjne i uprawnienia wymagane przy projektowaniu, wykonywaniu i eksploatacji instalacji elektrycznych
Wykład: wykład konwencjonalny (multimedialny), wykład problemowy
Laboratorium: ćwiczenia laboratoryjne
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Wykład
Ocena wystawiana na postawie egzaminu końcowego.
Laboratorium
Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną z ocen cząstkowych wystawianych za wykonane przez
studentów sprawozdanie z każdych zajęć laboratoryjnych oraz ocen z przygotowania do zajęć na podstawie bieżącej kontroli na zajęciach.
Ocena końcowa
Ocena końcowa z przedmiotu jest wyznaczana jako średnia arytmetyczna ocen z wykładu i laboratorium.
Uwaga:
Niezależnie od formy zajęć, ocena pozytywna może zostać wystawiona jedynie, gdy wszystkie oceny cząstkowe w każdej z form zajęć są pozytywne.
Zmodyfikowane przez dr hab. inż. Radosław Kłosiński, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 25-04-2018 23:59)