kształcenie umiejętności argumentowania racji (idei) twórczej;
budowanie i wzmacnianie wartości autonomicznych;
kształcenie w zakresie swobodnego dyskursu artystycznego przy zachowaniu elastyczności i otwartości dla refleksji i idei alternatywnych;
umiejętność obserwacji możliwie szerokiego spektrum zjawisk będących w polu indywidualnych zainteresowań;
kształcenie szeroko pojętej wrażliwości artystycznej;
wzmocnienie postaw indywidualnych.
Wymagania wstępne
Ukonstytuowany warsztat rysunkowy, okołorysunkowy, ukonstytuowana świadomość twórcza, samodzielność intelektualna, świadomość uczenia się przez całe życie.
Zakres tematyczny
Wg wymagań indywidualnych z nastawieniem na przygotowanie dla potrzeb pracowni dyplomujących w zakresie warsztatu artystycznego w szerokim tego pojęcia znaczeniu.
Metody kształcenia
indywidualna dyskusja,
monitorowanie rozwoju świadomości warsztatowej i artystycznej,
opieka merytoryczna nad realizacjami,
wspólna analiza jakości ideowych,
organizacja i opieka nad organizacją wystaw, plenerów, wystąpień,
dyskusje indywidualne i na forum publicznym.
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
frekwencja,
aktywne uczestnictwo w zajęciach,
realizacja wszystkich, podanych tematów,
kreatywne podejście do zajęć,
kreatywna postawa artystyczna,
wysoka świadomość twórcza.
Literatura podstawowa
Literatura wg indywidualnych potrzeb i w zgodzie z literaturą polecaną przez prowadzącego przedmiot
Literatura uzupełniająca
w zgodzie z literaturą polecaną przez prowadzącego przedmiot
Uwagi
Zmodyfikowane przez dr hab. Radosław Czarkowski, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 21-05-2019 18:15)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.