SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Grafika 3D w ilustracji |
Kod przedmiotu | WA--Graf3DIlust-Ć-POD16_pNadGenOW5CU |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Ilustracja i komiks z elementami concept art |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | podyplomowe |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2019/2020 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | - | - | 5 (w tym jako e-learning) |
0,33 (w tym jako e-learning) |
Zaliczenie na ocenę |
Zapewnienie studentom wiedzy z obszaru grafiki 3D dla potrzeb projektowania gier komputerowych lub mediów cyfrowych z uwzględnieniem współczesnych technologii oraz wymogów stawianych przez przemysł rozrywki elektronicznej. Ukształtowanie podstawowych umiejętności w zakresie przygotowanie do pracy w charakterze projektanta koncepcji wizualnej gier i mediów cyfrowych.
Obsługa komputera.
Zapoznanie z możliwościami techniki modelowania 3D oraz programami do wizualizacji. Ewaluacja edytorów 3D pod kątem technologii, funkcjonalności, możliwości interakcji oraz kreowania estetyki.
Projektowanie assetów (3D Digital and Game Art) - projektowanie wizualne elementów 3D składowych gry komputerowej lub animacji komputerowej : model 3D, materiały, oświetlenie, rendering, compositing.
Ćwiczenia laboratoryjne na których studenci otrzymują zadania, które mogą być wykonane w zadanym czasie. Zadania laboratoryjne obejmują projektowanie i obsługę mediów (assetów), użytkowanie aplikacji programowych oraz środowisk projektowania 3D.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Laboratorium - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z realizacji wszystkich zadań laboratoryjnych. Ocena końcowa jest średnią uzyskanych ocen cząstkowych (z każdego ćwiczenia laboratoryjnego).
Peter Ratner, 3D Human-Modeling And Animation, John Wiley & Sons, USA, 2003
Publishing, 2003
Nikos Sarris, Michael G. Strintzis, 3D Modeling and Animation: Synthesis and Analysis Techniques for the Human Body, IRM Press, 2005
Manninem T. et al: Game Production Process a Preliminary Study, Ludocraft- ELIAS Project
Freeman D.: Creating Emotion in Games: The Craft and Art of Emotioneering New Riders Publishing, 200
Zmodyfikowane przez dr hab. Magdalena Gryska, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 27-05-2019 22:03)