Opanowanie przedmiotu na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania i wykonywania pracy zawodowej.
Wymagania wstępne
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 według skali Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Zakres tematyczny
System Edukacji w Polsce i krajach anglosaskich - dyskusja w grupach w języku angielskim.
Dlaczego uczymy sie jezykow obcych? dyskusja w parach i grupie.
Test sprawdzający poziom wiedzy studenta z języka angielskiego i służący jako podstawa do dalszej oceny poczynionych przez studentów postępów w osiągnięciu wyższego poziomu - B1+
Praca i życie za granicą - prowadzenie rozmów na temat życia, pracy, systemu edukacji i opieki zdrowotnej, systemu bankowego itp. w Wielkiej Brytanii.
Ubieganie sie o prace - pisanie podań o pracę, dialogi - rozmowa kwalifikacyjna, pisanie podań o pracę i CV.
Kariera zawodowa - opisywanie własnej sylwetki profesjonalnej lub planów zawodowych na przyszlość.
Freelancing - wady i zalety pracy zawodowej artysty jako freelancer. Dyskusja
Testy z writing and reading na poziomie A2/B1 sprawdzające postępy studentów w osiągnięciu wyższego poziomu językowego wymaganego w danym semestrze.
Funkcjonowanie w życiu artystycznym - dyskusje na temat organizacji wystaw, happeningów artystycznych. Pisanie raportow z wystaw w jezyku angielskim.
Test zaliczeniowy w oparciu o material przerobiony na zajeciach.
Prezentacja indywidualna z użyciem PowerPoint lub Prezzie
Metody kształcenia
Metodyka komunikacyjna nauczania języka obcego. Korzystanie z literatury przedmiotu oraz profesjonalnych źródeł internetowych.
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Uzyskanie conajmniej 60% w wynikach testów FCE oraz w ramach bieżącej kontroli K_U17.
Literatura podstawowa
Oxenden, C., 2009 New English File. Advanced Student's Book., University Press, Oxford University.
Davis, P. and Falla, I., 2008, FCE Result, University Press, Oxford.
Hughes, D and Lawlor, P., 2007, ESOL EXEMPLARS, DfES Publications, Nottingham
O'conne, l Sue. 1993. Focus on Advanced English C.A.E. Longman.
Norris,Roy. Ready For First.Macmillan.
Latham-Koenig,Ch.,English File Intermediate. Oxford University Press.
Kenny.N, Luque-Mortimer L. First Certificate Practice Tests, Pearson Education Limited 2000.
Literatura uzupełniająca
Zrodla/materialy zaczerpniete z profesjonalnych artykulow online.
Praca na podstawie materialow przygotowanych przez studentow.
Reprodukcje slynnych dziel sztuki
Indywidualne Prace artystyczne studentow.
Uwagi
Przygotowanie prezentacji ustnej na dowolny temat lub temat zwiazany z kierunkiem studiow oraz zaliczenie materialu realizowanego podczas nieobecnosci studenta jest glownym kryterium uzyskania oceny pozytywnej z jezyka angielskiego.
Zmodyfikowane przez mgr Joanna Simpson (ostatnia modyfikacja: 05-04-2020 21:24)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.