Opanowanie języka obcego na poziomie A2/B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz wykonywania pracy zawodowej.
Wymagania wstępne
Znajomość języka angielskiego na poziomie A2 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Zakres tematyczny
Colours in Interior Design - kolory w projektowaniu wnętrz. Dyskusja, propozycje, projekty w języku angielskim. Praca w grupach.
Relatioships - rozmowy o kontaktach międzyludzkich: przyjaciele, rodzina, znajomi, studenci.
Jobs and Work - zasady reagowania na ogłoszenie pracy i rozmów z pracodawcą, rozmowy kwalifikacyjne, pisanie podań o pracę w języku angielskim.
Prezentacja indywidualnych prac. Opis - wady i zalety.
Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
Transport and Travel - komunikacja, podróże. Zapoznanie się ze słownictwem i wyrażeniami związanymi z rezerwacją biletów, bookowaniem hoteli, planowaniem podróży.
Reports - pisanie raportów z ważnych wydarzeń artystycznych typu wystawa, prezentacje instalacji, happeningi artystyczne.
Design a nice coffee bar in the Institute building - praca w grupach. Studenci przygotowują pisemny projekt opisowy dotyczący powstania baru studenckiego na terenie uczelni. Praca w grupach lub parach.
Technology - dyskusja wśród studentów dotycząca korzystania z najnowszych osiągnięć technologii w języku angielskim. Użycie specjalistycznego słownictwa związanego z użyciem najnowszych form technologii.
Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint lub Prezie.
The art of professional translations..Reading a text and discussion in groups.
Testy zaliczeniowe pisemne i ustne.
Metody kształcenia
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury (przedmiotu oraz źródeł internetowych). Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B1+ (-reading, listenig, speaking, writing).
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Aktywny udzial studentow na zajeciach
Obecnosc na zajeciach
Realizacja materialu zgodnie z przedstawionymi wymaganiami na poziomie B1+
Przygotowanie i przedstawienie prezentacji indywidualnych w Ppowerpoint.
Ocena pracy indywidualnej.i grupowej.
Literatura podstawowa
Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
Pearson Education Limited. Harlow 2007
Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
Easy FCE - EDGARD Warszawa 2009
FCE Gold 2015
Norris,R.Ready For First,Macmillan
FCE Practice Tests, Kenny N, Luque-Mortimer.L,Pearson Limited 2000.
New English File, Koenig-Latham,Ch. Oxford University Press 2007.
Literatura uzupełniająca
Artykuły online.
Artykuły z magazynów brytyjskich The Guardian, The Times.
Studenci przygotowują rownież swoje materiały zaczerpnięte głownie ze źródeł internetowych.
Indywidualne prace studentow
Albumy
Prezentacje indywidualne.
Uwagi
dodatkowo obowiązywać będą 2 godziny konsultacji tygodniowo podczas ktorych studenci moga zaliczyc nieobecnosci lub skonsultowac sie w sprawach zwiazanych z zajeciami..
Zmodyfikowane przez dr hab. Jarosław Łukasik, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 10-05-2020 22:52)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.