SylabUZ
Course name | Zarządzanie relacjami z klientami i budowanie kapitału relacyjnego |
Course ID | 04.9-WZ-ZSPD-ZRKR |
Faculty | Faculty of Legal and Economic Sciences |
Field of study | Zarządzanie sprzedażą |
Education profile | academic |
Level of studies | Postgraduate studies |
Beginning semester | winter term 2020/2021 |
Semester | 1 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture and class | - | - | 10 (including as e-learning) |
0,67 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Celem przedmiotu jest nabycie wiedzy, kompetencji i umiejętności w zakresie zarządzania relacjami wewnątrz organizacyjnymi i międzyorganizacyjnymi ( w szczególności z klientami), z uwzględnieniem procesu budowania kapitału relacyjnego.
Brak.
Istota relacji, rodzaje i czynniki je kształtujące, typologia relacji, cele i oczekiwania interesariuszy, etapy rozwoju relacji - zarządzanie relacjami, przestrzeń relacyjna, jakość i wartość relacji, kompetencje i zdolności relacyjne, relacyjna przewaga konkurencyjna, renta relacyjna, strategie relacyjne, kapitał relacyjny i czynniki go kształtujące, model kapitału relacyjnego, korzyści i bariery w sferze zarządzanie relacjami z klientami.
W ramach wykładu: metody podające: wykład informacyjny z wykorzystaniem technik multimedialnych; W ramach ćwiczeń: rozwiązywanie zadań, analiza studium przypadku; projekt (praca w zespołach zadaniowych); prezentacja wyników pracy; dyskusja.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Udział w zajęciach wykładowych. Analiza przypadków oraz zadań w grupach dwu- trzy- osobowych na ocenę.
Modified by dr hab. inż. Wiesław Danielak, prof. UZ (last modification: 26-08-2020 18:19)