Studenci powinni wykazać się znajomością języka angielskiego w zakresie słuchania, mówienia, czytania i pisania na poziomie B2 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz późniejszego wykonywania pracy zawodowej.Egzamin na poziomie B2.
Wymagania wstępne
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+/B2 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Zakres tematyczny
Laboratorium - work presentation - prezentacja swoich ulubionych prac w języku angielskim. Dyskusja w grupie, pytania, uwagi.
Graffitti - sztuka czy łamanie prawa? Praca z tekstem pochodzącym z czasopisma the Guardian. Definicja Graffitti i dyskusje w grupach na temat, czy Graffitti jest postrzegane jako sztuka.
Semi Analysis - Analiza przedstawionych na zajęciach słynnych dzieł sztuki - reprodukcji według kryteriów: Subject, Elements, Media, Intent. Studenci wybierają jeden przykład dzieła sztuki i w grupach dokonują jego opisu według wytycznych SEMI Analysis - dyskusja na forum.
Kolory w życiu, reklamie, sztuce. Dyskusja na temat, jak kolory wpływają na naszą psychikę i w jaki sposób są wykorzystywane w sztuce i reklamie.
Skargi i zażalenia w języku angielskim. Zapoznanie się z formami pisemnych skarg i zażaleń w sklepach, centrach handlowych, firmach usługowych. Ogólna dyskusja dotycząca doświadczeń związanych z reklamacjami w centrach handlowych (okoliczności, szczegóły reklamacji, proponowane rozwiązania) - pisanie listu reklamacji w języku angielskim. Prowadzenie rozmów w sprawie reklamowanego produktu. Ćwiczenia w parach.
Employment / Zatrudnienie. Czytanie ogloszeń dotyczących pracy. Pisanie podań i CV w języku angielskim. Zasady rozmów kwalifikacyjnych w j. angielskim. Ćwiczenia w grupach / parach.
Pisanie listów urzędowych i podań. Pisanie CV.
The King of Complainers-czytanie artykulu i dyskusja w parach/grupach.
Advertising - Reklama. Rodzaje reklam w mediach. Opisywanie reklam - ich wad i zalet (telewizja, radio, magazyny, billboardy, ulotki, itp.). Dyskusja w grupach. Wybór 4 różnych form reklamy w grupach i ich opis - wady, zalety.
Instalacje-zaprojektuj instalacje ktora najlepiej reprezentuje Twoja osobowosc.
Fashion - dangers of fashion in the past and nowadayds - dyskusje na temat mody, jej trendów i zagrożeń dla zdrowia. Dyskusja.
Will the Real Mona Lisa please stand up. Genuine or False. Czytanie artykułu i dyskusja na temat podrabiania dzieł sztuki, ich wiarygodności, wartości, itp.
Prezentacje. Studenci indywidualnie przygotowują 15-minutową prezentację na dowolnie wybrany temat dotyczący ich kierunku. Prezentacja ma być przygotowana w systemie PowerPoint z wykorzystaniem slajdów.
Egzamin pisemnhy i ustny(Prezentacja) na poziomie B2.
Metody kształcenia
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury przedmiotu oraz źródeł internetowych. Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B2 - , listening, speaking, reading, writing.
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Weryfikacja, testy sprawności językowych, testy leksykalno-gramatyczne, prezentacja, projekty, aktywny udział w zajęciach. Warunki zaliczenia - uzyskanie przynajmniej 60% w ocenie testów, prezentacji indywidualnych, postępów w nauce językowych sprawności. Udział w zajęciach zgodnie z wymogami K-U18.
Literatura podstawowa
Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
Cotton, D. and Falvon, D. 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
Pearson Education Limited. Harlow. 2007.
Naunton, J. and Hughes, J., Spotlight on FCEHeinle. 2009.
FCE Gold 2015.Oxford University Press.
Latham-Koenig,Ch.,English File Intermediate, Oxford University Press.Oxford 2014.
First Certificate Practice Tests Kenny, N Pearson Education Limited 2000.
.New English File, Advanced Students' Book, Koenig-Latham, Oxford University Press 2007.
Literatura uzupełniająca
Dodatkowe materiały z internetu i magazynów w języku angielskim.
Materialy przygotowane przez studentow( artykuly, online)..
Indywidualne prace studentow.
Albumy/malarstwo/rzezba.
Uwagi
Glownym kryterium dopuszcenia studentow do egzaminu B2 jest przygotowanie prezentacji ustnej oraz zaliczenie nieobecnosci(na podstawie materialu przerobionego na zajeciach).
Zmodyfikowane przez mgr Joanna Simpson (ostatnia modyfikacja: 23-03-2021 16:08)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.