SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Prawo lotnicze |
Kod przedmiotu | 06.1-WM-MiBM-ML-P-51_19 |
Wydział | Wydział Mechaniczny |
Kierunek | Mechanika i budowa maszyn |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 1 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest wyjaśnienie podstaw funkcjonowania lotnictwa z perspektywy międzynarodowych i krajowych regulacji prawnych, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru mechaniki lotniczej. Studenci uzyskają wiedzę na temat podstaw prawnych regulujących działalność mechanika lotniczego oraz funkcjonowania organizacji ciągłej zdatności do lotu, jak również umiejętność korzystania z tychże przepisów.
brak
Lp. | Treści programowe - WYKŁAD | l. godz. st. stacj. |
l. godz. st. niestacj. |
|||
W1 | Regulacje prawne w lotnictwie (10.1) | 3 | ||||
W2 | Personel poświadczający - obsługa techniczna (10.2) | 2 | ||||
W3 | Zatwierdzone organizacje obsługi technicznej (10.3) | 2 | ||||
W4 | Operacje lotnicze (10.4) | 2 | ||||
W5 | Certyfikacja statków powietrznych (10.5) | 2 | ||||
W6 | Ciągła zdatność do lotu (10.6) | 2 | ||||
W7 | Odpowiednie krajowe i międzynarodowe wymagania (jeżeli nie zostały zastąpione przez wymagania UE) (10.7) | 2 | ||||
Suma: | 15 |
Wykład tradycyjny, prezentacja multimedialna.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest uzyskanie co najmniej 75% poprawnych odpowiedzi z końcowej pracy
Zmodyfikowane przez dr inż. Daniel Dębowski (ostatnia modyfikacja: 29-04-2021 22:57)