Zapoznanie studentów z językami skryptowymi (w szczególności z językiem Python)
Ukształtowanie umiejętności praktycznego zastosowania języków skryptowych
Ukształtowanie umiejętności wykorzystywania gotowych bibliotek i frameworków
Wymagania wstępne
Podstawy programowania
Programowanie obiektowe
Zakres tematyczny
paradygmat języków skryptowych i interpretowanych
różnice pomiędzy językami interpretowanymi a kompilowanymi (na przykładzie języków Python i C++)
zastosowanie języków skryptowych do tworzenia stron www
wykorzystanie języków skryptowych w tworzeniu nowoczesnego oprogramowania
wykorzystanie języków skryptowych do obliczeń inteligentnych
Metody kształcenia
wykład: wykład konwencjonalny
laboratorium: ćwiczenia lab., praca w grupach, programowanie w parach,
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Wykład - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu
Laboratorium - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich ćwiczeń laboratoryjnych, przewidzianych do realizacji w ramach programu laboratorium
Software Architecture: A Comprehensive Framework and Guide for Practitioners, Oliver Vogel, Ingo Arnold, Arif Chughtai, Timo Kehrer, Springer Science & Business Media, 2011, ISBN: 9783642197369
Uwagi
Zmodyfikowane przez prof. dr hab. inż. Andrzej Obuchowicz (ostatnia modyfikacja: 20-04-2021 08:55)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.