SylabUZ
Nazwa przedmiotu | E-marketing miast i regionów |
Kod przedmiotu | 06.9--ISMP-E-MMiR- 22 |
Wydział | Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska |
Kierunek | Inteligentne systemy miejskie |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2023/2024 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Laboratorium | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest przedstawienie obszarów i zasad wykorzystania e-marketingu w zarządzaniu jednostek samorządu terytorialnego. Poznanie i zrozumienie roli nowoczesnych technologii w e-marketingu, nabycie umiejętności dobierania odpowiednich nowoczesnych metod marketingowych dla miast i regionów oraz kształtowanie gotowości do praktycznego korzystania z narzędzi e-marketingu.
Brak
Program wykładów:
Narzędzia e-marketingu terytorialnego: strony internetowe, media społecznościowe. Witryny internetowe jako narzędzia e-komunikacyjne, e-informacyjne i e-promocyjne. Elektroniczna administracja. Promocja miejsca online. Odbiorcy działań e-marketingowych. Badania marketingowe online. Konkurencja międzynarodowa miejsc. Wybrane działania e-marketingowe miast i regionów. Zasady etyki w planowaniu działalności promocyjnej miast i regionów.
Program laboratorium:
Internet jako źródło informacji i sposób komunikacji. Promocja wydarzenia w sieci. Obsługa klienta online. Analiza wybranych aspektów e-marketingu miast i regionów. Badania satysfakcji pracowników, mieszkańców, inwestorów. Promowanie produktu terytorialnego z zastosowaniem wybranych instrumentów promocji. Mierzenie skuteczności działań e-marketingowych w mediach społecznościowych. Statystyki profilu społecznościowego. Monitorowanie wizerunku miasta w mediach.
Metody podające: wykład informacyjny z wykorzystaniem technik multimedialnych
Metody poszukujące, ćwiczeniowo – praktyczne: metoda laboratoryjna
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Ćwiczenia laboratoryjne:
Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z wszystkich przewidzianych programem ćwiczeń.
Wykład:
Zaliczenie - ustne, opisowe, testowe i inne. Warunkiem dopuszczenia do zaliczenia wykładu jest pozytywne zaliczenie ćwiczeń laboratoryjnych. Aby uzyskać ocenę pozytywną z wykładu należy uzyskać 60% punktów. Warunkiem otrzymania pozytywnej oceny końcowej z przedmiotu jest zaliczenie części laboratoryjnej i wykładowej.
Ocena końcowa:
Ocena końcowa jest średnią ważoną uzyskaną przez dodanie: 0,6 oceny z wykładu oraz 0,4 oceny z laboratorium. Średnią ważoną zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku. Ocena końcowa ustalona jest na podstawie średniej ważonej zgodnie z zasadą: poniżej 3,24 – dostateczny, od 3,25 do 3,74 – dostateczny plus, od 3,75 do 4,24 – dobry, od 4,25 do 4,74 – dobry plus, od 4,75 – bardzo dobry.
Zmodyfikowane przez dr inż. Ireneusz Nowogoński (ostatnia modyfikacja: 07-02-2023 08:08)