SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Kreowanie marki miasta |
Kod przedmiotu | 06.9--ISMP-KMM- 22 |
Wydział | Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska |
Kierunek | Inteligentne systemy miejskie |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2023/2024 |
Semestr | 7 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Seminarium | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Zapoznanie studentów ze znaczeniem wizerunku w procesie kształtowania marki miasta lub regionu, zrozumienie i posługiwanie się fachową terminologią z zakresu kształtowania wizerunku, umiejętność prowadzenia analizy procesu kreacji wizerunku oraz gotowość do samodzielnego, systematycznego poszerzanie wiedzy w zakresie kształtowania i analizy wizerunku miast i regionów.
Student powinien posiadać podstawową wiedzę, umiejętności i kompetencje nabyte na wcześniejszych latach studiów, umożliwiające mu realizację zespołowej pracy zaliczeniowej.
Seminarium:
Zarządzanie marką. Istota i proces pozycjonowania marki na rynku. Czynniki wpływające na wartość i siłę marki. Komunikacja marki - (strategia, osobowość marki). Komunikacja marki - (storytelling, brand hero). Istota i elementy identyfikacji wizualnej. Znak graficzny w marketingu. Rola mediów tradycyjnych oraz mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku miasta. Kryzys marki. Elementy personal brandingu i kreowania wizerunku poprzez budowanie społecznej odpowiedzialności biznesu. Wykorzystanie badań marketingowych w procesie kształtowania wizerunku miast i regionów. Analiza wizerunku miast i regionów. Monitorowanie wizerunku miasta w mediach.
Metody poszukujące: sytuacyjna: analizowanie rzeczywistych sytuacji; ćwiczeniowo-praktyczne: metoda ćwiczeniowa, projektu, studium przypadku; dyskusji – seminaryjna, referatu; eksponujące: prezentacja multimedialna wyników pracy przez studentów, oceniana przez prowadzącego seminarium.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Seminarium:
Warunkiem zaliczenia jest systematyczna praca nad przygotowaniem zespołowej pracy zaliczeniowej: opracowanie strategii marki wybranego miasta. Ocena wynika z zaangażowania studenta w toku działań seminaryjnych – systematycznego przygotowywania kolejnych etapów zadania. Prezentacja końcowa; sprawdzanie obecności na zajęciach.
Ocena końcowa:
Ocena końcowa jest identyczna z oceną z seminarium.
Zmodyfikowane przez dr inż. Ireneusz Nowogoński (ostatnia modyfikacja: 07-02-2023 08:46)