SylabUZ
Course name | Podstawy kompozycji i aranżacji jazzowej |
Course ID | 03.2-WA-EASMD-3-PKiAJazz-S23 |
Faculty | Faculty of Arts |
Field of study | Music Education |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2023/2024 |
Semester | 3 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 15 | 1 | - | - | Credit with grade |
[1] Tworzenie kompozycji i aranżacji wokalnych i wokalno-instrumentalnych. [2] Rozwój warsztatu kompozytorskiego w kontekście elementów, takich jak: budowanie punktów kulminacyjnych w kompozycji i tworzenie kontrapunktujących linii drugoplanowych.
Zaliczenie II semestru studiów na kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej i wybranie bloku fakultatywnego 'Kompozycja z elementami realizacji dźwięku'.
Tworzenie kompozycji i aranżacji zgodnie z predyspozycjami i zainteresowaniami studenta. Przygotowanie pracy dyplomowej.
Pokaz, dyskusja, praca własna studenta, instruktaż pedagoga. Użycie oprogramowania , np. Logic Pro X
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Zaliczenie ze stopniem obejmuje:
- Obecność na zajęciach i aktywną pracę pod kierunkiem prowadzącego
- Pracę własną – przygotowanie minimum trzech kompozycji lub aranżacji autorskich
Każda z dwóch powyższych aktywności nie może być oceniona na mniej niż 3,0 aby otrzymać zaliczenie przedmiotu.
1. Dariusz Terefenko, Teoria jazzu. Od podstaw do poziomu zaawansowanego, PWM 2020
2. Sammy Nestico, The Complete Arranger, Fenwood Music 1993
3. W. Rudziński, Muzyka naszego stulecia, WSiP 1995
Mark Gridley, Jazz Styles. History & Analysis, Prentice Hall, 1993
Partytury i nagrania dobrane odpowiednio do zainteresowań studenta i tematyki projektu.
Modified by dr Bartosz Pernal (last modification: 25-04-2023 21:01)