SylabUZ
Course name | Promocja twórczości i nowe media |
Course ID | 03.2-WA-JiMED-2-PromTwórNowMed-S23 |
Faculty | Faculty of Arts |
Field of study | Jazz and Popular Music |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2023/2024 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 1 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 15 | 1 | - | - | Credit with grade |
[1] zapoznanie się z tradycyjnymi i aktualnymi formami promocji twórczości
[2] zapoznanie się z zasadami i etyką używania mediów społecznościowych i osiągnięcie wprawy w posługiwaniu nimi przy promowaniu własnych przedsięwzięć artystycznych
[3] uświadomienie dynamiki i szybkości zmian technologicznych i ich wpływu na formy upowszechniania twórczości
Zaliczenie przedmiotu w semestrze pierwszym.
Ćwiczenia praktyczne obejmujące:
- tworzenie własnych profili w mediach społecznościowych i na platformach dystrybucji nagrań
- tworzenie i prowadzenie strony internetowej
- kreację i zarządzanie wizerunkiem artysty
- zastosowanie prawa autorskiego w rzeczywistości nowych mediów
- łączenie nowoczesnych i tradycyjnych form promocji twórczości w jednolity, spójny przekaz
Ćwiczenia praktyczne, dyskusja
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Projekt wdrożony do użytku
Suhr H. Cecilia, Social Media and Music: The Digital Field of Cultural Production, Peter Lang, 2012, ISBN: 978-1-4331-1447-2
Mjos Ole J., Music, Social Media and Global Mobility: MySpace, Facebook, YouTube, Routledge, New York, 2012 ISBN: 978-0-4158-8274-3
Owsinski Bobby, Music 4.0: A Survival Guide for Making Music in the Internet Age, Hal Leonard Books, Milwaukee, 2014 ISBN: 978-1-4803-5514-9
Wikstrom Patrik, The Music Industry: Music In The Cloud (DMS - Digital Media And Society Series), Polity Press, Cambridge 2020 ISBN: 978-1-5095-3016-8
Owsinski Bobby, Social Media Promotion For Musicians - Third Edition: The Manual For Marketing Yourself, Your Band, And Your Music Online, BOMG Publishing, 2020 (Kindle Edition)
Byrne David, How Music Works, Canongate Books, 2013 ISBN: 978-0-8578-6252-5
Modified by prof. dr hab. Jerzy Szymaniuk (last modification: 23-05-2023 22:22)