SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Multimedia in Business |
Kod przedmiotu | 11.9-WK-CSEED-MB-S22 |
Wydział | Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii |
Kierunek | Computer science and econometrics |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2023/2024 |
Semestr | 3 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 5 |
Występuje w specjalnościach | Business analytics |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | angielski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 30 | 2 | - | - | Egzamin |
Projekt | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
The aim of the course is to learn the possibilities and principles of using multimedia techniques in business, to become acquainted with the possibilities of social networking sites and "Web 2.0" and to learn the rules of giving a multimedia presentation.
Basic skills in using computers and the Internet.
Lecture:
Project:
Multimedia presentation on a selected topic related to business and management.
Traditional lecture. Group project in form of a multimedia presentation.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Participation in classes is obligatory. The grade for the course consists of the grade for the project (50%) and the grade for the exam (50%). The condition for passing the course is a positive grade for the project and the exam.
Peter G. W. Keen: Business Multimedia Explained: A Manager's Guide to Key Terms & Concepts. Harvard Business School Press, 1997
Zmodyfikowane przez dr Ewa Synówka (ostatnia modyfikacja: 10-04-2024 21:19)