SylabUZ
Course name | Concurrent Engineering |
Course ID | 06.1-WM-MiBM-KM-D-02_15gen |
Faculty | Faculty of Engineering and Technical Sciences |
Field of study | mechanical engineering / Construction and Management |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MSc degree |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Project | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest wytworzeniu u studentów umiejętności pracy w multidyscyplinarnym zespole, systemowym rozwiązywaniu problemów, świadomości ról w pracy zespołowej
brak wymagań wstępnych
Wymagania współczesnego rynku od produktów i producentów. Innowatyka i szybkość adaptacji jako narzędzia konkurowania, znaczenie pracy zespołowej, budowa zespołu, rola przywódcy, sprawność komunikowania, projektowanie holistyczne cyklu życia produktu, optymalizacja wielokryterialna, zarządzanie konfliktem, Rapid Prototyping, zasady rozwoju zrównoważonego ( sustain development), CAM. CIM, komputerowe platformy komunikacji w procesie projektowania, bazy wiedzy, zarządzanie wiedzą, zarządzanie konfliktem, zarządzanie ryzykiem, techniki komunikowania się w zespole
Wykład problemowy. Zajęcia projektowe w grupie – zespołowe rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych na wybranym przykładzie
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Zaliczenie wykładu pisemne testu z 5 zagadnień. Z projektu zaliczenie na podstawie prezentacji samodzielnie wykonanego opracowania na zadany temat.
Na ocenę 2 |
Na ocenę 3 |
Na ocenę 4 |
Na ocenę 5 |
Student nie rozumie pytania, nie potrafi w sposób prawidłowy udzielić odpowiedzi |
Odpowiedzi zawierają tylko informacje podstawowe bez wspomagających schematów, wykresów itp. |
Odpowiedzi zawierają informacje przedstawiane podczas zajęć, lecz nie w pełni kompletne lub z nieznacznymi błędami |
Odpowiedzi zawierają pełne informacje przedstawiane podczas zajęć oraz własne spostrzeżenie rozpatrywanego problemu |
Modified by dr inż. Roman Sobczak (last modification: 20-09-2016 13:36)