SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Rysunek |
Kod przedmiotu | 03.1-WA-AWP-RYS-Ć-S14_pNadGen82VG3 |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Architektura wnętrz |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2017/2018 |
Semestr | 3 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
kształcenie w zakresie:
-obserwacji i analizy otaczających zjawisk;
- wzbogacania technik indywidualnego warsztatu rysunkowego i około rysunkowego;
-wzbogacania świadomości twórczej;
-kreacji ekspresji idei artystycznej;
-prezentacji publicznych i komunikacji werbalnej dot. działań w zakresie rysunku i działań około rysunkowych;
-autonomii i niezależności w zakresie kreowania i obrazowania autorskiej refleksji;
-wzmacnianie postaw indywidualnych
Zaawansowany warsztat rysunkowy, okołorysunkowy, zaawansowana świadomość twórcza, samodzielność intelektualna, świadomość uczenia się przez całe życie.
-systematyczne wzbogacanie języka pojęciowego z zakresu sztuki, w szczególności rysunku i nowych mediów;
-aktywna obserwacja, notacja oraz analiza rzeczywistości;
-poszukiwanie tożsamości artystycznej;
-dyskusje w obrębie grupy;
- korekta i dyskusja na poziomie indywidualnym;
-wprowadzanie nowych, alternatywnych dla tradycyjnego rysunku pojęć notacji plastycznej;
-systematyczne wprowadzanie w nowe media plastyczne omawianie bieżących zagadnień z zakresu aktualnych wydarzeń sztuki
dyskusja indywidualna, dyskusja w grupie, korekta indywidualna, systematyczne przeglądy prac , śródsemestralne i końcowosemestralne przeglądy prac, upublicznianie realizacji własnych, itp.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
- frekwencja
- aktywne uczestnictwo w zajęciach,
- realizacja wszystkich, podanych tematów,
- kreatywne podejście do zajęć
- kreatywna postawa artystyczna,
- wysoka świadomość twórcza
Sztuka – Umberto Eco,
Obecność mitu – Leszek Kołakowski,
Energie sztuki – Alicja Kępińska
inne, aktualne wydawnictwa
Zmodyfikowane przez mgr Joanna Legierska-Dutczak (ostatnia modyfikacja: 29-04-2017 13:01)