kształcenie umiejętności argumentowania racji (idei) twórczej;
budowanie i wzmacnianie wartości autonomicznych;
kształcenie w zakresie swobodnego dyskursu artystycznego przy zachowaniu elastyczności i otwartości dla refleksji i idei alternatywnych;
umiejętność obserwacji możliwie szerokiego spektrum zjawisk będących w polu indywidualnych zainteresowań;
kształcenie szeroko pojętej wrażliwości artystycznej;
wzmocnienie postaw indywidualnych;
Wymagania wstępne
Ukonstytuowany warsztat rysunkowy, okołorysunkowy, ukonstytuowana świadomość twórcza, samodzielność intelektualna, świadomość uczenia się przez całe życie.
Zakres tematyczny
Wg wymagań indywidualnych z nastawieniem na przygotowanie dla potrzeb pracowni dyplomujących w zakresie warsztatu artystycznego w szerokim tego pojęcia znaczeniu.
Metody kształcenia
indywidualna dyskusja,
monitorowanie rozwoju świadomości warsztatowej i artystycznej,
opieka merytoryczna nad realizacjami,
wspólna analiza jakości ideowych,
organizacja i opieka nad organizacją wystaw, plenerów, wystąpień,
dyskusje indywidualne i na forum publicznym
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
frekwencja,
aktywne uczestnictwo w zajęciach,
realizacja wszystkich, podanych tematów,
kreatywne podejście do zajęć
kreatywna postawa artystyczna,
wysoka świadomość twórcza
Literatura podstawowa
Literatura wg indywidualnych potrzeb.
Literatura uzupełniająca
Inne, aktualne wydawnictwa.
Uwagi
Zmodyfikowane przez dr hab. Helena Kardasz, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 22-06-2017 20:14)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.