SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Portfolio - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Portfolio
Kod przedmiotu WA--Port-W-POD16_pNadGen61TW1
Wydział Wydział Artystyczny
Kierunek Ilustracja i komiks z elementami concept art
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów podyplomowe
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2017/2018
Informacje o przedmiocie
Semestr 2
Liczba punktów ECTS do zdobycia 1
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr hab. Magdalena Gryska, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Wykład - - 3
(w tym jako e-learning)
0,2
(w tym jako e-learning)
Zaliczenie 

Cel przedmiotu

Ukształtowanie podstawowych umiejętności  w zakresie przygotowanie do kreacji profesjonalnego portfolio, z uwzględnieniem współczesnych technologii oraz wymogów stawianych przez przemysł rozrywki elektronicznej.

Wymagania wstępne

brak

Zakres tematyczny

Dokumentacja projektu mediów cyfrowych– opracowanie dokumentu zawierającego koncepcję gry/animacji/mediów/usług medialnych, scenariusz, opis i ilustracje assetów, opis i ilustracje scenografii, opis wybranego środowiska realizacji projektu, opis formatu danych/komponentów kodu, demografia użytkowników, porównanie z podobnymi produkcjami.

Metody kształcenia

Projekt obejmujący wykonanie prototypowego portfolio w wybranym środowisku, dostarczonego wraz                 z pełną dokumentacją. Projekty powinny być realizowane indywidualnie. Projekty są poddane konsultacjom  z prowadzącym zajęcia.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Projekt - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny za wykonanie prototypowego portfolio zrealizowanego w wybranym środowisku.

Literatura podstawowa

1.    Manninem T. et al: Game Production Process a Preliminary Study, Ludocraft- ELIAS ProjectPodobnie postępuj w przypadku kolejnych pozycji bibliograficznych literatury podstawowej wciskając [Enter]. Pamiętaj o kolejności: autor, tytuł, wydawnictwo, miejsce, rok wydania! Przed wciśnięciem [Enter] skasuj ukryty tekst: „Pod

Literatura uzupełniająca

  1. Freeman D.: Creating Emotion in Games: The Craft and Art of Emotioneering New Riders Publishing, 200

Uwagi

Studenci wykorzystują przykładowe materiały otrzymane od prowadzącego. Korzystają także ze źródeł internetowych. Tematyka zajęć jest w miarę możliwości konsultowana z przedstawicielami przemysłu gier komputerowych i mediów cyfrowych w celu uaktualnienia treści programowych i ich dostosowania do wymogów rynku pracy.


Zmodyfikowane przez dr hab. inż. Sławomir Nikiel, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 19-01-2018 21:22)