SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Pracownia dyplomowa - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Pracownia dyplomowa
Kod przedmiotu 03.2-WA-EASMD-PRAD-Ć-S14_pNadGenOREFB
Wydział Wydział Artystyczny
Kierunek Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów drugiego stopnia z tyt. magistra sztuki
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2018/2019
Informacje o przedmiocie
Semestr 4
Liczba punktów ECTS do zdobycia 5
Typ przedmiotu obieralny
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr hab. Katarzyna Kwiecień-Długosz, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 15 1 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Tworzenie elektroakustycznych, eksperymentalnych lub multimedialnych kompozycji/aranżacji w formie etiud problemowych. Przygotowanie do egzaminu dyplomowego lub końcowego, zgodnie z wyborem studenta.

Wymagania wstępne

Zaliczony przedmiot: wiedza o dźwięku oraz trzy semestry przedmiotu: kompozycja i aranżacja komputerowa.

Zakres tematyczny

Tworzenie etiud kompozytorskich i aranżacyjnych zgodnie z predyspozycjami i zainteresowaniami studenta. Przygotowanie pracy dyplomowej.

Metody kształcenia

Pokaz, dyskusja, praca własna studenta, instruktaż pedagoga. Użycie oprogramowania do wyboru, np. Cubase, Samplitude ProX, ProTools, edytory nut i in.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Zaliczenie obejmuje:

- Obecność na zajęciach i aktywną pracę pod kierunkiem prowadzącego

- Pracę własną – przygotowanie projektu

Każda z dwóch powyższych aktywności nie może być oceniona na mniej niż 3,0 aby otrzymać zaliczenie przedmiotu.

Egzamin końcowy odbywa się w formie publicznej prezentacji wybranych prac studenta. Ocenie podlega również przygotowanie tej prezentacji od strony organizacyjnej.

Literatura podstawowa

1.         W. Kotoński, Muzyka elektroniczna, PWM, 2002

2.         R.W. Kluszczyński, Sztuka interaktywna, WAiP,2010

Literatura uzupełniająca

 P. Kołodziej – Komputerowe studio muzyczne i nie tylko, Helion, 2007

Instrukcje obsługi programów i materiały dostępne w Internecie, materiały własne - nagrania i partytury do analizy, zgodnie z zainteresowaniami studenta.

 

Uwagi


Zmodyfikowane przez dr hab. Bartłomiej Stankowiak, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 25-06-2018 09:47)