SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Pracownia dyplomująca |
Kod przedmiotu | 03.0-WA-MalP-DYPL-Ć-S14_pNadGenAA5PD |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Malarstwo |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2018/2019 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 5 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 45 | 3 | - | - | Zaliczenie |
Ugruntowanie zrozumienia związków łączących formę i treść utworu plastycznego.
Rozwinięcie umiejętności doboru plastycznych środków wyrazu do podejmowanego zadania lub tematu.
Przygotowanie studenta do samodzielnej analizy zadań studyjnych do pozyskiwania niezbędnych informacji oraz do samodzielnego opracowywania koncepcji wykonawczej dzieła.
Wykonanie realizacji dyplomowej.
Nie ma wymagań wstępnych.
Tworzenie kompozycji na temat zgody z wypracowanymi założeniami pracy dyplomowej.
Poszukiwanie oryginalnej techniki malarskiej adekwatnej do zainteresowań studenta i zastosowanie jej w praktyce.
Samodzielna praca nad dyplomowym cyklem malarskim. Konsultacje podczas bieżących zajęć w miarę potrzeby studenta. Omawianie ukończonych prac indywidualnie i w trakcie dyskusji w szerszym gronie. Przeglądy prac o charakterze roboczym, w trakcie semestru. Przegląd podsumowujący na zakończenie semestru.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zrealizowanie założeń wstępnych przyjętych dla malarskiej realizacji dyplomowej.
Wykonanie cyklu prac malarskich tworzącego spójną strukturalnie i znaczeniowo całość.
Literaturę proponuje prowadzący, związaną z opracowywanym przez studenta tematem.
Gwarancją osiągnięcia porównywalnych efektów kształcenia u różnych studentów jest indywidualne podejście pedagoga do każdego ucznia. Tylko podejście uwzględniające aktualne możliwości i ograniczenia studenta umożliwia jego szybki rozwój. Wymaga to elastycznego podejścia do rytmu pracy nad zadaniami i do ich kolejności. Z drugiej strony aby wykorzystać potencjał najzdolniejszych istnieje często konieczność pomijania niektórych elementów programu kształcenia, aby umożliwić studentom samodzielny rozwój.
dodatkowo obowiązywać będą 2 godziny konsultacji tygodniowo
Zmodyfikowane przez dr Jarosław Jeschke (ostatnia modyfikacja: 08-06-2018 11:10)