SylabUZ
Nazwa przedmiotu | B2B Marketing |
Kod przedmiotu | 06.9-WM-ZIP-IJ-D-24 |
Wydział | Wydział Mechaniczny |
Kierunek | Zarządzanie i inżynieria produkcji |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2018/2019 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 4 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Egzamin |
Projekt | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Głównym celem jest poznanie modelu B2B marketing,
Podstawy marketingu, Zarządzanie relacjami z klientami
Wykład obejmuje następujące zagadnienia: wprowadzenie do systemów typu B2B, technologie w rozwiązaniach B2B, realizacja zakupów w modelu B2B - model katalogowy, model aukcyjno-przetargowy, filary rynku B2B, przykłady rozwiązań B2B marketing.
W ramach projektu studenci będą projektowali model zastosowania B2B marketing dla wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Projekt będzie obejmował zastosowanie narzędzia B2B marketing do zarządzania strategią marketingową firmy. W ramach projektu studenci będą korzystali z narzędzia informatycznego, np. modułu CRM systemu SAP.
Wykład konwencjonalny. Projekt.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Wykład: zaliczenie na ocenę
Ocena wystawiana na podstawie egzaminu pisemnego obejmującego weryfikację znajomości przedmiotowych zagadnień.
Projekt: zaliczenie na ocenę, kolokwium pisemne - ocena umiejętności związanych z realizacją zadań projektowych.
Ocena końcowa: 50%W, 50% projekt
1. Patalas-Maliszewska J., 2017, Methods and Tools for the knowledge Management in Manufacturing Companies, University of Zielona Góra
2. Hutt M., Speh T., 2013, Business Marketing Management, Cengage Learning EMEA
<!-- right infos--><!-- product img-->
Zmodyfikowane przez dr inż. Tomasz Belica (ostatnia modyfikacja: 04-05-2018 20:17)