autonomii i niezależności w zakresie kreowania i obrazowania autorskiej refleksji;
wzmacnianie postaw indywidualnych.
Wymagania wstępne
Zaawansowany warsztat artystyczny, zaawansowana świadomość twórcza, samodzielność intelektualna, świadomość uczenia się przez całe życie.
Zakres tematyczny
systematyczne wzbogacanie języka pojęciowego z zakresu działań artystycznych;
aktywna obserwacja, notacja oraz analiza rzeczywistości;
poszukiwanie tożsamości artystycznej;
wprowadzanie nowych, alternatywnych dla tradycyjnych działań, pojęć notacji plastycznej.
Metody kształcenia
Dyskusja indywidualna, dyskusja w grupie, korekta indywidualna, systematyczne przeglądy prac, śródsemestralne i końcowosemestralne przeglądy prac, upublicznianie realizacji własnych, itp.
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
frekwencja,
aktywne uczestnictwo w zajęciach,
realizacja wszystkich, podanych tematów,
kreatywne podejście do zajęć,
kreatywna postawa artystyczna,
wysoka świadomość twórcza.
Literatura podstawowa
Maria Gołaszewska - Estetyka i antyestetyka - Wiedza Powszechna, W-wa, 1984
Leszek Kołakowski – Obecność mitu – Prószyński i S-ka, W-wa, 2005
Alicja Kępińska – Energie sztuki – Wiedza Powszechna, W-wa, 1990
Literatura uzupełniająca
Inne, aktualne wydawnictwa.
Uwagi
Zmodyfikowane przez dr hab. Helena Kardasz, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 13-06-2018 21:40)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.