autonomii i niezależności w zakresie kreowania i obrazowania autorskiej refleksji;
wzmacnianie postaw indywidualnych.
Prerequisites
Zaawansowany warsztat artystyczny, zaawansowana świadomość twórcza, samodzielność intelektualna, świadomość uczenia się przez całe życie.
Scope
systematyczne wzbogacanie języka pojęciowego z zakresu działań artystycznych;
aktywna obserwacja, notacja oraz analiza rzeczywistości;
poszukiwanie tożsamości artystycznej;
wprowadzanie nowych, alternatywnych dla tradycyjnych działań, pojęć notacji plastycznej.
Teaching methods
Dyskusja indywidualna, dyskusja w grupie, korekta indywidualna, systematyczne przeglądy prac, śródsemestralne i końcowosemestralne przeglądy prac, upublicznianie realizacji własnych, itp.
Learning outcomes and methods of theirs verification
Outcome description
Outcome symbols
Methods of verification
The class form
Assignment conditions
frekwencja,
aktywne uczestnictwo w zajęciach,
realizacja wszystkich, podanych tematów,
kreatywne podejście do zajęć,
kreatywna postawa artystyczna,
wysoka świadomość twórcza.
Recommended reading
Maria Gołaszewska - Estetyka i antyestetyka - Wiedza Powszechna, W-wa, 1984
Leszek Kołakowski – Obecność mitu – Prószyński i S-ka, W-wa, 2005
Alicja Kępińska – Energie sztuki – Wiedza Powszechna, W-wa 1990
Further reading
Inne, aktualne wydawnictwa.
Notes
Modified by dr hab. Helena Kardasz, prof. UZ (last modification: 13-06-2018 21:44)